keretaperodua4u.com

GALLERI PELANGGAN KAMI SELURUH MALAYSIA

Terima kasih kepada semua pelanggan kami, hampir 1,200 orang pelanggan telah berjaya kami selamatkan sehingga JUN 2021. Sehari kami menerima hampir seratus whatsapp dan email untuk meminta bantuan dari kami. Minta kami bantu mereka dalam pembelian kereta perodua dan ada juga yang minta kami selamatkan mereka yang sedang ditipu oleh jurujual.

Pelanggan seluruh tanah air semenanjung, sabah dan sarawak menghubungi kami meminta bantuan. Kami cuba sedaya upaya membantu. Hampir 90% pelanggan-pelanggan yang telah memiliki kereta dengan kami tidak pernah kami berjumpa. Bermula dari pertanyaan, kemudian penghantaran dokumen permohonan pinjaman, tandatangan pinjaman di bank sehinggalah proses penyerahan kereta, semuanya di lakukan di atas talian. Terima kasih kerana kepercayaan anda.

keyakinan anda kepada kami di KERETAPERODUA4U.com amat mengharukan kami. Anda yakin dengan perkhidmatan kami sebagai jurujual lantikan HQ PERODUA yang lebih selamat. Segala urusan yang melibatkan wang tidak akan terus melalui akaun kami atau atas tangan kami. Semuanya terus ke akaun rasmi MAYBANK perodua atas nama PERODUA SALES SDN BHD. Urusan mudah dan sangat selamat.

SABAH

kUALA LUMPUR

sELANGOR

SARAWAK

PUTRAJAYA

JOHOR

PERLIS

NEGERI SEMBILAN

KELANTAN

TERENGGANU

KEDAH

PAHANG

PULAU PINANG

MELAKA